25 juni 2006 13:09Uitspraak van VanDeKaartman op dinsdag 20 juni 2006 om 23:25:▶daar drinken we op jatoghhh
BILL | •TeKno• 22 juli 2006 16:39Der Insel Terreur. Is er ruzie? Dan komen wij naar veur. Der Insel, Het eiland. Het maakt niet uit waar en hoe. het maakt ook niet uit hoe je het noem, maar Don't fuck with us, want dan weet je wel waar je strand